Pre príjemný a ničím nerušený čas strávený u nás, venujte prosím pozornosť nasledujúcim pravidlám. 

PRAVIDLÁ ŠTÚDIA

  • Na hodinu je potrebné sa prihlásiť, ak sa nemôže dostaviť aj odhlásiť, prostredníctvom rezervačného systému.
  • Na vedenú hodinu prichádzajte včas. Štúdio sa otvára 15 minút pred začatím hodiny a zatvára v čase začatia vedenej hodiny. Neskoré príchody ani skoršie odchody, bez predošlej dohody, nie sú povolené.
  • Pri vstupe do štúdia si vypnite zvonenie aj vibrovanie na Vašom mobilnom telefóne.
  • Dodržiavajte pokyny obsluhy štúdia.
  • Podložky sú k dispozícií v štúdiu, po hodine ich nezabudnite vydezinfikovať prípravkom na to určeným.
  • Pomôcky vráťte vždy na miesto, odkiaľ ste si ich požičali.
  • V prípade zdravotných obmedzení informujte inštruktora.
  • Rešpektujte vedenie hodiny inštruktorom a neprekračujte možnosti svojho tela.
  • Necvičte cez bolesť.
  • Buďte ohľaduplný k ostatným.
  • Mobilné telefóny, kabelky, či akékoľvek iné veci si nechajte v šatni.
  • Nestúpajte na podložku, ktorú nepoužívate.
  • Udržiavajte poriadok.

Ďakujeme!


JOGA PRAX

  • Ak neviete, ktorá hodina je pre Vás vhodná, kontaktujte nás.
  • Pred praxou nejedzte 2 hodiny ťažké jedlá a nepite alkohol. Počas dňa dodržiavajte pitný režim, počas hodiny nie je vhodné piť.
  • Dodržiavajte základy hygieny. Pred hodinou sa osprchujte a nepoužívajte silné parfémy.
  • Oblečte sa pohodlne (legíny, kraťasy, tričko, oblečenie, ktoré Vás nebude obmedzovať v pohybe), cvičí sa naboso.
  • Podložky aj pomôcky sú v štúdiu k dispozícií.
  • Všetko ostatné, čo budete potrebovať, nájdete v štúdiu.
  • Jogu je vhodné praktizovať 6 dní v týždni a 1 deň si urobiť pauzu.

PRAX ASHTANGA JOGA

  • Pokiaľ máte akékoľvek zdravotné obmedzenia, vždy pred hodinou upozornite učiteľa.
  • Pred a po praxi doporučujeme 15-20 minút nepiť. Nepije sa ani počas praxe. Tu dochádza k zahrievaniu organizmu (prostredníctvom dýchania), čím dochádza k očiste tela a zvýšeniu flexibility. Pitím sa telo ochladzuje, narúša sa tok energií a plynulosť praxe.
  • Nejedzte minimálne 2 hodiny pred praxou.
  • Pokiaľ je možné, tak sa pred praxou osprchujte teplou vodou (zohrejete sa a uvoľníte svaly) a použite deodorant.
  • Po praxi sa podľa ajurvédy odporúča ponechať pokožku bez umývania aspoň 30 minút a prebytočný pot vmasírovať naspäť do pokožky.
  • Prax Ashtanga jogy počas prvých troch dní menštruácie odporúčame úplne vynechať. Ashtanga joga využíva silne energetické zámky, bandhi, ktoré zabraňujú prirodzenému prúdeniu krvi.
  • Nepraxujeme ani počas mesačného splnu a novu.
  • Pravidelnosť je dôležitá pre pozitívny účinok jogy na naše telo. Ak cvičíme len pár dní v mesiaci, benefit nepostrehneme. V prípade ashtanga jogy by sme mali cvičiť denne 6 dní v týždni a jeden deň dopriať telu oddych.

MYSORE ŠTÝL

  • Čas príchodu a odchodu je flexibilný, treba prísť tak, aby ste mali dostatok času odcvičiť si svoju prax. Dodržiavajte približne čas, na ktorý ste sa prihlásili.
  • Pozície sa pridávajú študentom postupne, a to až na základe pochopenia a osvojenia si predchádzajúcich.
  • Nikdy sa nedvíhajte z pozície, ak sa Vás učiteľ ešte dotýka.
  • Keď chcete dopomoc v pozíciách alebo sa naučiť nové asány, sadnite si na podložku, pokračujte s dychom a počkajte na učiteľa.

Tešíme sa na Vás!